Modelele radio au funcționat și … de ani de zile. Singurele … dintre radio WABC și … au o audiență (similară traficului web) și sunt profesioniști în … Au
Modelele radio funcționează și sunt profitabile de mulți ani. Singura diferență dintre radioul WABC și YourDomain.com este că au un public (similar traficului web) și sunt capabili să genereze un public captivant de conținut audio pe care îl difuzează 24 de ore pe zi către zone restricționate geografic. Cu dot com, puteți difuza conținut audio care atrage atât publicul, cât și pe al lor, să îl transmită la cerere oriunde în lume și să obțină profituri în nișe pe care nu le pot.
Exemple: radio pentru pescuitul cu muște, radio pentru artiștii de ceramică, radio pentru comerț swing, radio pentru sfaturi de colorare a părului, mii de alte nișe care ar eșua probabil oribil în modelul tradițional de difuzare radio, dar o nișă în creștere pe internet, la fel și radio de nișă pe internet. Odată ce publicul este construit, dacă nu ați făcut-o deja, se aplică toate tehnicile benefice ale radioului tradițional. Nu va trimite spam la programe radio pe internet pentru a face publicitate și a direcționa ascultătorii către ofertele online. Puteți difuza toate anunțurile audio dorite. Dar atenție, oamenii sunt la 1 clic distanță de a nu asculta. Cu toate acestea, suntem condiționați să auzim „Acest program vă este oferit de agenții de publicitate XYZ” și 8 minute în fiecare oră, radioul redă reclame și puteți face același lucru cu programarea radio pe internet.
Transmite numai conținut de calitate care este transmis prin internet. Atât, nimic mai mult. Există 2 variante și ambele sunt considerate radio pe internet. Una dintre versiuni este conținutul live care este transmis în timp real pe baza unui program de timp, dar în realitate nu este cu adevărat necesar sau rentabil pentru această problemă. Ceea ce cred că este următorul val de tactici de marketing utile folosind audio pe web, este construirea unui post de radio de nișă pe internet care va avea un potențial extraordinar de marketing și de creștere a audienței. Ar fi în interesul radiodifuzorului să producă conținut arhivat criminal și să posteze în mod regulat pentru a fi transmis la cerere pentru ascultătorii lor.
Este foarte ușor și eficient din punct de vedere al costurilor și nu necesită tehnici tradiționale de producție radio directă, sau costul ridicat și infrastructura unui server de streaming audio pe internet. Alerta de streaming live poate fi făcută prin intermediul companiilor web, cum ar fi www.Shoutcast.com sau www.Live365.com, iar multe altele au centre de date pentru a transmite fluxuri audio în timp real. Radioul pe internet trebuie doar să fie un conținut audio excelent disponibil la cerere online și îl văd ca pe o oportunitate extraordinară pentru comercianții de produse și servicii de nișă de a crea un public sau un trafic pentru oferta lor online.
Radio. Elemente sonore pe care le luăm de la sine și nu ne gândim.Mai jos sunt elementele auditive pe care le auzim ori de câte ori ascultăm radio comerciale. Toate pot fi produse cu ușurință cu software de editare a sunetului, muzică fără redevențe, microfoane audio profesionale și plăci de sunet, adaugă puțină energie creativă și puteți avea posturi de radio pe internet care să transmită conținutul dvs. creativ către lume. Ascultați pentru a vă familiariza cu exemple de elemente sonore radio.