Promovarea produselor și serviciilor prin emisiuni radio este un concept de marketing puternic. Aflați să alegeți stațiile potrivite pentru a vă maximiza profiturile.
Ați scris o carte și sunt în căutarea unor modalități de a promova aceasta? Te-ai gândit la puterea de a fi invitat la emisiuni radio? Puteți face sume uriașe de bani prin promovarea cartea ta prin emisiuni de radio.
Acest lucru vă oferă o piață uriașă în care să promoveze cartea ta. Cu toate acestea, cele mai multe sunt prea mici și nu ajung la foarte mulți oameni. Trebuie să țintești stațiile mari.
găsești informații despre aceste emisiuni radio? Trebuie să vă înscrieți cu Radio Televiziune Interviu Raport (RTIR). Tu a alerga un anunț în acest raport, care permite gazdelor de emisiune de radio să vă găsească și să vă carte pe emisiunile lor. Acesta este trimis prin poștă la gazde radio și producători.
Ar trebui să țintești emisiunile mari de la radio, dar determini dacă o emisiune radio este sau nu mare? Cele mai multe posturi de radio dau două bucăți de informații: Station Market Ranking și Wattage. Aceste numere pot fi înșelătoare dacă nu știți să le interpreteze.
Market Ranking este pur și simplu dimensiunea orașului în care difuzează. NYC are cel mai mare clasament de piață. Aceasta include fiecare post de radio (mare sau mic) care transmite în New York. Deci, clasamentul pieței nu vă spune suficiente informații.
Wattage denotă cât de mare este semnalul radio și cât de departe ajunge. O putere mare nu înseamnă întotdeauna că are un public larg. FCC nu dă prea multă putere stațiilor din marile orașe pentru că vor sângera în alte stații din stațiile din apropiere. Prin urmare, “mare” stații poate avea de fapt putere scăzută. Întrucât un post de radio în lanurile de porumb poate avea putere mare, dar într-adevăr să fie un “mic” post de radio.
În esență, puterea stației este, de obicei invers proporțională cu numărul de ascultători pe care le au.
Există o companie numită Arbitron. Arbiton urmărește numerele și ratele posturilor de radio. Ei vând informații de rating pentru sume mari de bani.
Ce puteți oferi unui post de radio gazdă? poți să-i faci să te programeze în emisiunea lor? Oamenii de radio sunt în afaceri de păstrare și de a obține mai mulți ascultători. Modul în care fac acest lucru este de a oferi conținut mare. Ei sunt mereu în căutarea de conținut și oaspeții. Posturile de radio în ansamblu au nevoie de aproximativ 10.000 de invitați pentru a-și umple căile respiratorii. Prin urmare, au nevoie de tine.
Puteți vinde cartea ta, site-ul, EBooks, CD-uri, DVD-uri, discursuri, teleseminars, etc Poți promova orice vrei. Puteți construi lista prin emisiuni radio. Puteți crește dimensiunea listei peste noapte. Vă construiți lista prin împingerea de oameni la site-ul dumneavoastră.
Adăugați promovarea posturilor de radio ca instrument puternic în campania publicitară. Ai fi surprins de cât de mult venituri suplimentare puteți câștiga de a fi un oaspete pe un spectacol de radio.